Adalet Bakanlığı açık cezaevlerindeki hükümlüler ile denetimli serbestlik tedbiri uygulanmak suretiyle cezalarının infazına karar verilen yükümlülerle ilgili açıklama yaptı. Bakanlık'tan yapılan açıklamada "Açık cezaevlerindeki hükümlüler ile denetimli serbestlik tedbiri uygulanmak suretiyle cezalarının infazına karar verilen yükümlülerin Kovid-19 tedbirleri kapsamındaki izin sürelerinin 31 Mart 2022 tarihinden itibaren 2 ay süreyle uzatılmasına karar verilmiştir" denildi.
''HUZUREVİ AKTİF YAŞAM PROJESİ'' BAŞLADI
2026 YKS SORU KİTAPÇIKLARI VE CEVAP ANAHTARLARI ERİŞİME AÇILDI
KARTAL BELEDİYESİ'NDEN GENÇ SANATÇILARA KARMA RESİM VE HEYKEL SERGİSİ
KARTAL CEMEVİ’NDE BİRLİK SOFRASI
MÜZİK AKADEMİSİ ÖĞRENCİLERİNDEN MUHTEŞEM SENFONİ KONSERİ
ADALAR VE SİLİFKE BELEDİYE BAŞKANLARI DAHİL 43 KİŞİ TUTUKLANDI
KARTAL'DA BABALAR GÜNÜ'NE ÖZEL BABA ÇOCUK ŞENLİĞİ
SOSYAL MEDYADA BAŞÖRTÜLÜLERE YÖNELİK ÇİRKİN PAYLAŞIMA TUTUKLAMA TALEBİ
KARTAL BELEDİYESİ YKS'YE GİREN ÖĞRENCİLERİ VE AİLELERİNİ UNUTMADI
10. KADIKÖY EDEBİYAT GÜNLERİ 100 BİNDEN FAZLA ZİYARETÇİYİ AĞIRLADI