AKHİSARSPOR'DA KORANAVİRÜS ŞOKU!

TFF 1.inci Lig'de 3 ay sonra tekrar Altayspor'la sahalara dönmeye hazırlanan Akhisarspor Koranavirüs şokuyla sarsıldı. Teknik Direktör Vural Yılmaz dahil olmak üzere 3 futbolcu toplam 12 kişide Koranavirüs çıktı.

Sahalara dönme öncesinde ilk testi negatif çıkan yeşil siyahlı futbolculara dün yaptırılan testte 3 futbolcu ve 12kişide Koranavirüs testi pozitif çıktı.

Akhisar Teknik Direktörü olan 67 yaşındaki Vural Yılmaz'da testi pozitif çıkanlar arasında...

Akhisarspor'da teknik direktör Yılmaz Vural 3 futbolcu, 1 antrenör ile 7 kulüp çalışanına uygulanan yeni tip corona virüsü (Kovid-19) testinin, pozitif sonuç verdiği bildirildi.

Kulüp Başkanı Fatih Karabulut, yaptığı açıklamada, dün yapılan Covid-19 testlerinin sonuçlandığını belirtti. Karabulut, teknik direktör Yılmaz Vural, 3 futbolcu, 1 antrenör dahil toplamda 12 kulüp mensubunda Covid-19 çıktığını ifade etti.

Covid-19 testi pozitif çıkan tüm personelin karantinaya alındığını ve genel sağlık durumlarının iyi olduğunu dile getiren Karabulut, bugün yeniden test yapılacağını bildirdi.

Ligde topladığı 45 puanla sıralamada 5. basamakta bulunan Akhisarspor'un, TFF 1. Lig 29. hafta planlamasına göre yarın Altay ile deplasmanda maçı bulunuyor.

.

KARTAL BELEDİYESİ KREŞLERİNDE KARNE HEYECANI
PENDİK'TE KARNE HEYECANI: ALPER GEZERAVCI ÖĞRENCİLERLE BULUŞTU
TUZLA'NIN GENÇ YILDIZLARI MEZUN OLDU
PENDİK BELEDİYESİ'NDEN MUHARREM AYI'NA ÖZEL AŞURE İKRAMI
TUZLA DENİZ FESTİVALİ 3 BAŞLIYOR
YKS ÖĞRENCİLERİNE MORAL VE MOTİVASYON KAMPI
20 BİN KİŞİYE DEV KAZANLARDA PİŞEN AŞURE İKRAM EDİLDİ
''ORTA SEVİYE AKREDİTASYON BELGESİ'' ALMAYA HAK KAZANDILAR
KARTAL’DA YAS-I MUHARREM ANMASI GERÇEKLEŞTİ
İZMİR'DE ŞAFAK OPERASYONU:İKİ BELEDİYE BAŞKANI GÖZALTINA ALINDI