BAŞKAN GÖKHAN YÜKSEL'DEN KARTALSPOR TESİSLERİNE ZİYARET

Kartal Belediye Başkanı Gökhan Yüksel Kartalspor Gençlik Geliştirme Merkezini  ziyaret ederek, Kartalspor Başkanı Binali Aydın ve Yönetimi Kurulu Üyeleri ile bir araya geldi.

 

Kartalspor'un tesislerini inceleyen Başkan Yüksel, Kartalspor Başkanı Binali Aydın ve Yönetim Kurulu Üyeleriyle fikir alışverişinde bulundu.

 

Başkan Yüksel, "Genç ve yetenekli sporcularımız için elimizden gelen desteği veriyoruz, vermeye de devam edeceğiz” dedi. Başkan Binali Aydın ise Kartalspor'un A takımına ve Türk futboluna yeni yıldızlar kazandırmak için ellerinden geleni yaptıklarını belirtti.

 

Kartalspor Başkanı Binali Aydın, Kartalspor'un 34 numaralı formasını Başkan Gökhan Yüksel'e hediye etti.

 

Görüşmenin ardından tesislerde antrenman yapan Kartalsporlu miniklerle bir araya gelen Başkan Yüksel, geleceğin futbolcuları ile sohbet etti. Geçmişte aynı altyapıda lisanslı futbolcu olarak oynadığı bilgisini paylaşan  Başkan Yüksel, yapılan idmanı izleyerek alt yapı futbolcularına moral verdi.

 

Kartalspor Başkanı  Binali Aydın, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek  Başkan Gökhan Yüksel'e teşekkür etti

İZMİR'DE ŞAFAK OPERASYONU:İKİ BELEDİYE BAŞKANI GÖZALTINA ALINDI
KOCAELİ'DEKİ FABRİKA YANGININDA FLAŞ GELİŞME:BELEDİYE BAŞKAN YARDIMCISI VE 7 PERSONEL GÖZALTINDA!
VENEZUELA'DA 7.2 VE 7.5 BÜYÜKLÜĞÜNDE DEPREM FELAKETİ
“PENDİK OKUL SPORLARI ÖDÜL TÖRENİ” GERÇEKLEŞTİRİLDİ
PENDİK MİLLET BAHÇESİ OYUN PARKI KAPASİTESİ ARTTIRILDI
YEŞİLAY PENDİK ŞUBE BAŞKANI MEHMET AYDOĞMUŞ:''SAĞLIKLI NESİLLER YETİŞTİRMEK İÇİN ÇALIŞMAYA DEVAM EDECEĞİZ''
CHP'DEN İSTİFA EDEN CEMİL TUGAY:''ÖZGÜR ÖZEL İLE YENİ PARTİDE BULUŞACAĞIZ''
ÜMRANİYE’DE YENİ BİR NEFES: ANADOLU MİLLET BAHÇESİ
İBB BAŞKANVEKİLİ NURİ ASLAN’DAN PENDİK’E ÇIKARTMA: DEV PROJELER YERİNDE İNCELENDİ!
''HUZUREVİ AKTİF YAŞAM PROJESİ'' BAŞLADI