BAŞKAN GÖKHAN YÜKSEL'DEN KÜÇÜKÇEKMECE BELEDİYE BAŞKANI KEMAL ÇEBİ'YE ZİYARET

Kartal Belediye Başkanı Gökhan Yüksel, Küçükçekmece Belediye Başkanı Kemal Çebi'ye makamında nezaket ziyareti gerçekleştirdi.

Ziyaret sırasında Küçükçekmece Belediye Başkanı Kemal Çebi, ilçede gerçekleştirdiği çalışmalar hakkında bilgilendirmede bulunurken Başkan Gökhan Yüksel de Kartal’da devam eden ve kente artı değer katacak projeler ile alakalı meslektaşına bilgi verdi.

Görüşmenin sonunda her iki belediye başkanı da birbirine hediyelerini takdim ederken Başkan Gökhan Yüksel, nezaketi ve misafirperverliğinden dolayı Başkan Çebi’ye teşekkür etti ve kendisini ağırlamak üzere Kartal Belediyesi’ne davet etti. Küçükçekmece Belediye Başkanı da nazik ziyaretlerinin kendilerini çok mutlu ettiğini belirterek hem Kartal'ın hem de Küçükçekmece'nin yarınlarının planlanan projeler sayesinde çok daha güzel olacağını ifade etti

KARTAL BELEDİYESİ KREŞLERİNDE KARNE HEYECANI
PENDİK'TE KARNE HEYECANI: ALPER GEZERAVCI ÖĞRENCİLERLE BULUŞTU
TUZLA'NIN GENÇ YILDIZLARI MEZUN OLDU
PENDİK BELEDİYESİ'NDEN MUHARREM AYI'NA ÖZEL AŞURE İKRAMI
TUZLA DENİZ FESTİVALİ 3 BAŞLIYOR
YKS ÖĞRENCİLERİNE MORAL VE MOTİVASYON KAMPI
20 BİN KİŞİYE DEV KAZANLARDA PİŞEN AŞURE İKRAM EDİLDİ
''ORTA SEVİYE AKREDİTASYON BELGESİ'' ALMAYA HAK KAZANDILAR
KARTAL’DA YAS-I MUHARREM ANMASI GERÇEKLEŞTİ
İZMİR'DE ŞAFAK OPERASYONU:İKİ BELEDİYE BAŞKANI GÖZALTINA ALINDI