''BENİM ADIM FELAKET'' DİYEN VATANDAŞ BANKA SOYMAYA KALKTI

Adana'da sarhoş olduğu belirtilen bir vatandaş bankayı soymaya kalkınca kıskıvrak yakalandı. Alkollü olduğu belirtilen ve konuşmakta güçlük çektiği anlaşılan yurttaş polis otosuna bindirilince ''benim adım felaket''dedi.

 

 

 

Adana Yüreğir İlçesine bağlı Cumhuriyet Mahallesi İlbey Güneş Caddesi üzerinde meydana gelen olayda sarhoş bir vatanda bankanın camlarını kırıp soygun gerçekleştirmeye çalıştı.Bankanın alarmının çalması sonucu olay yerine gelen güvenlik ekipleri sarhoş vatandaşı yakalayıp gözaltına aldı. Yakalanan sarhoş sürücü polis otosuna bindirilirken gazetecilerin neden hırsızlık yaptığını sorması üzerine''benim adım felaket''dedi.

 

İBB BAŞKANVEKİLİ NURİ ASLAN’DAN PENDİK’E ÇIKARTMA: DEV PROJELER YERİNDE İNCELENDİ!
''HUZUREVİ AKTİF YAŞAM PROJESİ'' BAŞLADI
2026 YKS SORU KİTAPÇIKLARI VE CEVAP ANAHTARLARI ERİŞİME AÇILDI
KARTAL BELEDİYESİ'NDEN GENÇ SANATÇILARA KARMA RESİM VE HEYKEL SERGİSİ
KARTAL CEMEVİ’NDE BİRLİK SOFRASI
MÜZİK AKADEMİSİ ÖĞRENCİLERİNDEN MUHTEŞEM SENFONİ KONSERİ
ADALAR VE SİLİFKE BELEDİYE BAŞKANLARI DAHİL 43 KİŞİ TUTUKLANDI
KARTAL'DA BABALAR GÜNÜ'NE ÖZEL BABA ÇOCUK ŞENLİĞİ
SOSYAL MEDYADA BAŞÖRTÜLÜLERE YÖNELİK ÇİRKİN PAYLAŞIMA TUTUKLAMA TALEBİ
KARTAL BELEDİYESİ YKS'YE GİREN ÖĞRENCİLERİ VE AİLELERİNİ UNUTMADI