CHP'Lİ BELEDİYE BAŞKANI MUHİTTİN BÖCEK KORANAVİRÜSE YAKALANDI

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek sosyal medyadan duyuru yaparak koranavirüse yakalandığını açıkladı.Böcek test sonucunun pozitif çıktığını belirterek vatandaşların maske ve sosyal mesafe kuralına uyma uyarısı yaptı.

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek koranavirüse yakalandığını açıkladı. Böcek test sonucunun pozitif çıktığını ifade ederek sağlık durumunun şu an iyi olduğunu önlem amaçlı hastanede tutulduğunu belirtti.

Böcek sosyal medya üzerinden yaptığı paylaşımda;"Şu an durumum iyi, moralim yüksek. Hastanede kontrol amaçlı izole durumdayım. Lütfen maske, hijyen ve sosyal mesafe kurallarına uyun. En kısa sürede görüşmek dileğiyle."

CHP'DEN İSTİFA EDEN CEMİL TUGAY:''ÖZGÜR ÖZEL İLE YENİ PARTİDE BULUŞACAĞIZ''
ÜMRANİYE’DE YENİ BİR NEFES: ANADOLU MİLLET BAHÇESİ
İBB BAŞKANVEKİLİ NURİ ASLAN’DAN PENDİK’E ÇIKARTMA: DEV PROJELER YERİNDE İNCELENDİ!
''HUZUREVİ AKTİF YAŞAM PROJESİ'' BAŞLADI
2026 YKS SORU KİTAPÇIKLARI VE CEVAP ANAHTARLARI ERİŞİME AÇILDI
KARTAL BELEDİYESİ'NDEN GENÇ SANATÇILARA KARMA RESİM VE HEYKEL SERGİSİ
KARTAL CEMEVİ’NDE BİRLİK SOFRASI
MÜZİK AKADEMİSİ ÖĞRENCİLERİNDEN MUHTEŞEM SENFONİ KONSERİ
ADALAR VE SİLİFKE BELEDİYE BAŞKANLARI DAHİL 43 KİŞİ TUTUKLANDI
KARTAL'DA BABALAR GÜNÜ'NE ÖZEL BABA ÇOCUK ŞENLİĞİ