ÇÖZÜM MERKEZİ’NDE YOĞUN DEPREM MESAİSİ

Ümraniye Belediyesi Çözüm Merkezi, deprem bölgesinden ilçeye gelen afetzedelere 7/24 hizmet veriyor.

 

Ümraniye Belediyesi Çözüm Merkezi, deprem bölgesinden ilçeye gelen afetzedelere 7/24 hizmet veriyor. Ümraniye Belediye Başkanı İsmet Yıldırım, “Arkadaşlarımız, çağrı merkezini arayan vatandaşlarımızı dinleyerek, doğru yerlere yönlendirme yapmak suretiyle sorunlarına çözüm bulmada yardımcı oluyor” dedi.

Depremin hemen ardından harekete geçen Ümraniye Belediyesi, deprem bölgesinde önemli çalışmaların altına imza attı. Kısa süre içinde deprem bölgesine ulaşan Arama Kurtarma Ekibi enkaz altından 24 kişiyi kurtardı. 3 farklı şehre kurulan aşevleriyle günde 8 bin kişiye yemek ikram eden Ümraniye Belediyesi, depremin ilk gününden bu yana içinde her türlü yardım malzemesinin yer aldığı 200’den fazla yardım TIR’ını depremzedelere ulaştırdı. Kahramanmaraş’ın Onikişubat ilçesinde de 500 evden oluşan bir konteyner kent kurma çalışmalarına devam eden Ümraniye Belediyesi, deprem bölgesinden Ümraniye’ye gelen vatandaşları da yalnız bırakmayarak, kendilerine gıda, giyim ve hijyen malzemelerinin yer aldığı yardım kolileri teslim ediyor.

Sorun çözen numara

Ümraniye Belediyesi bünyesinde faaliyet gösteren ‘Çözüm Merkezi’ kurulduğu 2010’dan bu yana ilçe sakinlerinin talep, öneri ve şikâyetlerini dinleyerek, kısa sürede çözüme kavuşturuyor. Yılda ortalama 200 bin çağrı karşılayan ve her türlü kriz anında aktif bir şekilde görev alan Çözüm Merkezi, vatandaşlarla ilgili birim ve kurumlar arasında köprü görevi görüyor. Çözüm Merkezi, asrın felaketi olarak adlandırılan Kahramanmaraş depremlerinin ardından da yoğun mesai yürütüyor.

Çözüm Merkezi, AFAD ve Ümraniye Kaymakamlığı’yla koordineli bir şekilde çalışarak, 444 9 822 numaralı telefon üzerinden merkeze ulaşan depremzedelerin talep, öneri ve şikâyetlerine karşılık çözüm üretecek ilgili birim ve kurumlara anında yönlendirmelerini yapıyor.

“Misafirlerimiz olan afetzedelerin ihtiyaçlarına çözüm bulmak adına önemli çalışmalar yürütüyoruz”

Başkan İsmet Yıldırım da yaptığı açıklamada, “Ümraniye Belediyesi olarak yaşadığımız afetin yaralarını sarmak için tüm birimlerimizle yoğun bir çalışma yürütüyoruz. Belediyemizin birimlerinden biri olan Çözüm Merkezi’miz de bu çalışmaların en önemli aktörlerinden biri. Belediye olarak yalnızca deprem bölgesinde çalışma yürütmüyoruz. Afetten etkilenen ve Ümraniye’ye yakınlarının yanına gelen vatandaşlarımızla ilgili de çalışmalar yapıyoruz. Misafirlerimiz olan afetzedelerin ihtiyaçlarına çözüm bulmak adına önemli çalışmalar yürütüyoruz. Çözüm Merkezi’miz tam da bu noktada önemli bir görev ifa ediyor. Arkadaşlarımız, çağrı merkezini arayan vatandaşlarımızı dinleyerek, doğru yerlere yönlendirme yapmak suretiyle sorunlarına çözüm bulmada yardımcı oluyor. Ümraniye Belediyesi olarak tüm birim ve personelimizle depremin izleri silininceye kadar çalışmaya devam edeceğiz” dedi.

BAKAN YARDIMCISI SAYAN'DAN GÜNEŞ PATLAMASIYLA İLGİLİ VATANDAŞLARA UYARI
MALİYE MÜKELLEF OLMADAN POS HASILATI ELDE EDENLERİ KISKACA ALDI
MALTEPE BELEDİYESİ'NDEN ANNELER GÜNÜ SÜRPRİZİ
TUZLA'DA ANNELER GÜNÜ'NE ÖZEL ÇEKİLİŞ
81 İL GENELİNDE İŞ BIRAKAN EĞİTİMCİLER BAKAN TEKİN'İ İSTİFAYA ÇAĞIRDI
BUDO SEFERLERİ İPTAL EDİLDİ
MALTEPE BELEDİYE MECLİSİ OLAĞAN GÜNDEMLE TOPLANDI
BAŞKAN EREN ALİ BİNGÖL ANNELER GÜNÜ ÖNCESİ TUZLA'NIN KADIN GİRİŞİMCİLERİ İLE BULUŞTU
BAŞKAN GÖKHAN YÜKSEL KREŞ ÖĞRENCİLERİNİN ANNELERİYLE BİR ARAYA GELDİ
İSTANBUL'DA EKMEĞE ZAM