ERİK AĞACI KASIM'DA MEYVE VERDİ

Hava sıcaklıklarının mevsim normallerinde seyretmesi bu ayda meyve vermeyen eriklerin dalında meyve vermesine neden oldu.

Manisa Turgutlu İlçesi'nde yaşanan olay şaşkınlığa neden oldu.Çiftçi Osman Akmeşe'ye ait bahçede erik ağaçları çiçek açtı ve ilk meyvesini verdi.

Üretici erik ağacının meyve vermesine şaşırdığını belirterek baharda meyve veren erik ağacımız Kasım ayında meyve verdi. Çitçi Olgunlaşan erikleri görenlerin şaşkınlık yaşadıklarını belirtti.

PENDİK MİLLET BAHÇESİ OYUN PARKI KAPASİTESİ ARTTIRILDI
YEŞİLAY PENDİK ŞUBE BAŞKANI MEHMET AYDOĞMUŞ:''SAĞLIKLI NESİLLER YETİŞTİRMEK İÇİN ÇALIŞMAYA DEVAM EDECEĞİZ''
CHP'DEN İSTİFA EDEN CEMİL TUGAY:''ÖZGÜR ÖZEL İLE YENİ PARTİDE BULUŞACAĞIZ''
ÜMRANİYE’DE YENİ BİR NEFES: ANADOLU MİLLET BAHÇESİ
İBB BAŞKANVEKİLİ NURİ ASLAN’DAN PENDİK’E ÇIKARTMA: DEV PROJELER YERİNDE İNCELENDİ!
''HUZUREVİ AKTİF YAŞAM PROJESİ'' BAŞLADI
2026 YKS SORU KİTAPÇIKLARI VE CEVAP ANAHTARLARI ERİŞİME AÇILDI
KARTAL BELEDİYESİ'NDEN GENÇ SANATÇILARA KARMA RESİM VE HEYKEL SERGİSİ
KARTAL CEMEVİ’NDE BİRLİK SOFRASI
MÜZİK AKADEMİSİ ÖĞRENCİLERİNDEN MUHTEŞEM SENFONİ KONSERİ