GENÇLERE KAHVE, BAŞKAN YILDIRIM’DAN

Ümraniye Belediye Başkanı İsmet Yıldırım, Motivasyon Buluşmaları’nda gençlerle bir araya geldi. Program sonunda öğrencileri Bir Başka Kahve’ye götüren Yıldırım, gençlere kendi elleriyle kahve ikram etti.

 

“Motivasyon Buluşmaları” programında düzenli olarak öğrencilerle bir araya gelen Başkan Yıldırım, 102’cisi gerçekleşen programda Asiye Ağaoğlu Anadolu Lisesi öğrencileriyle birlikteydi. Buluşmada gençlerle yakından ilgilenen Başkan, samimi sohbet eşliğinde öğrencilerin sorularına yanıt veriyor, talep ve önerilerini dinliyor, aynı zamanda müzik dinletileri ve tahmin etme oyunları ile de eğlenceli dakikalar geçiriyor.

Buluşmalardan memnuniyetini dile getiren öğrenciler, Başkan Yıldırım’a teşekkürlerini sundu. Gençlerin teşekkürlerini karşılıksız bırakmayan Yıldırım, program sonunda öğrencileri Bir Başka Kahve’ye götürerek kahve ısmarlayıp kendi elleriyle ikramda bulundu.

 

PENDİK BELEDİYESİ'NDEN MUHARREM AYI'NA ÖZEL AŞURE İKRAMI
TUZLA DENİZ FESTİVALİ 3 BAŞLIYOR
YKS ÖĞRENCİLERİNE MORAL VE MOTİVASYON KAMPI
20 BİN KİŞİYE DEV KAZANLARDA PİŞEN AŞURE İKRAM EDİLDİ
''ORTA SEVİYE AKREDİTASYON BELGESİ'' ALMAYA HAK KAZANDILAR
KARTAL’DA YAS-I MUHARREM ANMASI GERÇEKLEŞTİ
İZMİR'DE ŞAFAK OPERASYONU:İKİ BELEDİYE BAŞKANI GÖZALTINA ALINDI
KOCAELİ'DEKİ FABRİKA YANGININDA FLAŞ GELİŞME:BELEDİYE BAŞKAN YARDIMCISI VE 7 PERSONEL GÖZALTINDA!
VENEZUELA'DA 7.2 VE 7.5 BÜYÜKLÜĞÜNDE DEPREM FELAKETİ
“PENDİK OKUL SPORLARI ÖDÜL TÖRENİ” GERÇEKLEŞTİRİLDİ