İÇİŞLERİ BAKANLIĞI'NDAN YENİ DUYURU! FABRİKA SERVİSLERİ MUAF TUTULDU

İçişleri Bakanlığı şehirlerarası yolculuk yapan tüm otobüslere yasak getirirken fabrikalara işçi taşıyan servislerle ilgili önemli bir açıklama yaptı.

İçişleri Bakanlığı sosyal medya hesabından yaptığı duyuruda koronavirüs tedbirleri kapsamında şehirlerarası otobüs yolcu taşımacılığı ile ilgili yeni genelge yayımladı.Genelgede fabrikalara işçi taşıyan servis araçları bu uygulama dışında bırakıldı.

İçişleri Bakanlığı tarafından yapılan duyuru şöyle;

Buna göre, fabrika çalışanlarını taşıyan servis araçları, çalışanların ikamet ettikleri yerden başka şehre yolcu taşımaları, şehirler arası seyahat kısıtlamasından muaf tutulacak.

İşçi ve çalışan servislerinde de ilgili genelgede belirtildiği üzere, sosyal mesafe kuralı ve en fazla yüzde 50 doluluk oranı kuralına uyulması zorunlu olacak.

Bazı şehirlerde şehir içi yolcu taşımacılığının devamı niteliğinde olan ancak il sınırlarını geçmesi gereken minibüs taşımacılığı da seyahat kısıtlamasına tabi olmayacak. Sosyal mesafe ve yüzde 50 doluluk oranı kuralı burada da zorunlu tutulacak.

İZMİR'DE ŞAFAK OPERASYONU:İKİ BELEDİYE BAŞKANI GÖZALTINA ALINDI
KOCAELİ'DEKİ FABRİKA YANGININDA FLAŞ GELİŞME:BELEDİYE BAŞKAN YARDIMCISI VE 7 PERSONEL GÖZALTINDA!
VENEZUELA'DA 7.2 VE 7.5 BÜYÜKLÜĞÜNDE DEPREM FELAKETİ
“PENDİK OKUL SPORLARI ÖDÜL TÖRENİ” GERÇEKLEŞTİRİLDİ
PENDİK MİLLET BAHÇESİ OYUN PARKI KAPASİTESİ ARTTIRILDI
YEŞİLAY PENDİK ŞUBE BAŞKANI MEHMET AYDOĞMUŞ:''SAĞLIKLI NESİLLER YETİŞTİRMEK İÇİN ÇALIŞMAYA DEVAM EDECEĞİZ''
CHP'DEN İSTİFA EDEN CEMİL TUGAY:''ÖZGÜR ÖZEL İLE YENİ PARTİDE BULUŞACAĞIZ''
ÜMRANİYE’DE YENİ BİR NEFES: ANADOLU MİLLET BAHÇESİ
İBB BAŞKANVEKİLİ NURİ ASLAN’DAN PENDİK’E ÇIKARTMA: DEV PROJELER YERİNDE İNCELENDİ!
''HUZUREVİ AKTİF YAŞAM PROJESİ'' BAŞLADI