İRAN'DA KORANAVİRÜS SALGINI;BELEDİYE BAŞKANI HASTANEYE KALDIRILDI

Çin'den dünyaya yayılan koranavirüs İran'da bir belediye başkanına bulaştı.İran yetkilileri konuyu doğrularken belediye başkanı hastanede tedavi altına alındı.

İran devlet televizyonu koranavirüs bulaşan belediye başkanı Murteza Rahmanzade'nin hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındığını duyurdu. İran'da 18 vatandaşta koranavirüs teşhis edildiği belirtilirken ölü sayısı ise 4'e yükseldi.

Sputnik'in aktardığı haberlere göre belediye başkanının koronavirüs testi pozitif geldi. 

PENDİK MİLLET BAHÇESİ OYUN PARKI KAPASİTESİ ARTTIRILDI
YEŞİLAY PENDİK ŞUBE BAŞKANI MEHMET AYDOĞMUŞ:''SAĞLIKLI NESİLLER YETİŞTİRMEK İÇİN ÇALIŞMAYA DEVAM EDECEĞİZ''
CHP'DEN İSTİFA EDEN CEMİL TUGAY:''ÖZGÜR ÖZEL İLE YENİ PARTİDE BULUŞACAĞIZ''
ÜMRANİYE’DE YENİ BİR NEFES: ANADOLU MİLLET BAHÇESİ
İBB BAŞKANVEKİLİ NURİ ASLAN’DAN PENDİK’E ÇIKARTMA: DEV PROJELER YERİNDE İNCELENDİ!
''HUZUREVİ AKTİF YAŞAM PROJESİ'' BAŞLADI
2026 YKS SORU KİTAPÇIKLARI VE CEVAP ANAHTARLARI ERİŞİME AÇILDI
KARTAL BELEDİYESİ'NDEN GENÇ SANATÇILARA KARMA RESİM VE HEYKEL SERGİSİ
KARTAL CEMEVİ’NDE BİRLİK SOFRASI
MÜZİK AKADEMİSİ ÖĞRENCİLERİNDEN MUHTEŞEM SENFONİ KONSERİ