İYİ PARTİ KARTAL İLÇE BAŞKANI FUAT ONBAŞILI VE YÖNETİMİ GÖREVDEN ALINDI

İYİ Parti Kartal İlçe Başkanı Fuat Onbaşılı ve Yönetimi görevden alındı.

 İYİ Parti İlçe Başkanı Fuat Onbaşılı görevden alınmasıyla ilgili kamuoyu açıklaması yaparak kararın dün gerçekleşen toplantı sonucu alındığını ancak kendisine henüz resmi bir yazı gelmediğini belirtti. Fuat Onbaşılı açıklamasında '' İYİ Parti İstanbul İl Başkanı Buğra Kavuncu tarafından direkt olarak görevden alınmış bulunmaktayız. İstifam istenmedi ve yönetim düşmedi. Demokrasi ve Hukuk adına şimdilik söyleeceklerimiz bunlardır'' dedi.

İşte İlçe Başkanlığı tarafından yapılan o açıklama;
 


 

PENDİKSPOR'DA TRANSFER SEZONU ONURALP ÇAKIROĞLI İLE AÇILDI İMZALAR ATILDI
TAMAR TANRIYAR HAKKINDA GÖZALTI KARARI
KENTSEL DÖNÜŞÜMDE KAPASİTE AŞIMI ALARMI!
BAŞKAN İSMET YILDIRIM, ÖĞRENCİLERİ KARNE GÜNÜNDE YALNIZ BIRAKMADI
ERKEK OLDUKLARI İÇİN OTELE ALINMAYAN AVUKATLAR HUKUK MÜCADELESİNİ KAZANDI
BAKIRKÖY'DE GİZEMLİ BALIK ÖLÜMLERİ: AFAD VE İSKİ HAREKETE GEÇTİ
KARTAL BELEDİYESİ KREŞLERİNDE KARNE HEYECANI
PENDİK'TE KARNE HEYECANI: ALPER GEZERAVCI ÖĞRENCİLERLE BULUŞTU
TUZLA'NIN GENÇ YILDIZLARI MEZUN OLDU
PENDİK BELEDİYESİ'NDEN MUHARREM AYI'NA ÖZEL AŞURE İKRAMI