ÖĞRETMENLER GENÇLİK KAMPI'NDA AĞIRLANDI

Pendik Belediyesi, Pendik İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle Öğretmenler Günü münasebetiyle öğretmenleri Gençlik Kampı’nda ağırladı.

 

Pendik Belediyesi, öğretmenler günü münasebetiyle öğretmenleri, Gençlik Kampı’nda ağırladı. Pendik İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle yapılan etkinlikler 4 gün boyunca gruplar halinde gerçekleştirildi.

Gençlik Kampı’nda ağırlanan öğretmenler kamp alanında voleybol, okçuluk, basketbol, doğa yürüyüşü, futbol ve canlı langırt gibi sportif aktiviteler yaptı. Bunun yanı sıra temiz havada ikramlar eşliğinde güzel vakit geçiren öğretmenler yılın stresini üzerlerinden attı.

PENDİK MİLLET BAHÇESİ OYUN PARKI KAPASİTESİ ARTTIRILDI
YEŞİLAY PENDİK ŞUBE BAŞKANI MEHMET AYDOĞMUŞ:''SAĞLIKLI NESİLLER YETİŞTİRMEK İÇİN ÇALIŞMAYA DEVAM EDECEĞİZ''
CHP'DEN İSTİFA EDEN CEMİL TUGAY:''ÖZGÜR ÖZEL İLE YENİ PARTİDE BULUŞACAĞIZ''
ÜMRANİYE’DE YENİ BİR NEFES: ANADOLU MİLLET BAHÇESİ
İBB BAŞKANVEKİLİ NURİ ASLAN’DAN PENDİK’E ÇIKARTMA: DEV PROJELER YERİNDE İNCELENDİ!
''HUZUREVİ AKTİF YAŞAM PROJESİ'' BAŞLADI
2026 YKS SORU KİTAPÇIKLARI VE CEVAP ANAHTARLARI ERİŞİME AÇILDI
KARTAL BELEDİYESİ'NDEN GENÇ SANATÇILARA KARMA RESİM VE HEYKEL SERGİSİ
KARTAL CEMEVİ’NDE BİRLİK SOFRASI
MÜZİK AKADEMİSİ ÖĞRENCİLERİNDEN MUHTEŞEM SENFONİ KONSERİ