ÖĞRETMENLERE AŞI UYGULAMASI BAŞLADI

Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk 1 Mart'ta başlayacak olan yüz yüze eğitim öncesinde tüm öğretmenlerin bu günden itibaren aşılanacağını duyurdu.

Türkiye genelinde yaklaşık 1 milyon 249 bin öğretmen ve eğitimcinin aşılanması için bugün start veriliyor. İlk aşıyı Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk yaptırdı

Öğretmenlerin sağlık kuruluşlarında aşılarını yaptırabileceklerini bildiren Selçuk, şunları söyledi:

"Çorum'un Sungurlu ilçesindeyiz. Öğretmenlerimizle beraberiz, öğretmenlerimizle birlikle aşının ilk dozunu oldum. Sağlık Bakanlığı planlamayı yapıyor, biz listeyi geçtiğimiz haftalarda iletmiştik.

Tüm vatandaşlarımız gibi e-Nabız'la kendilerine nasıl sıra geldiğini öğrenebilirler. Birçok ülke okulunu açmaya başladı, çok sayıda ülke okulları tümüyle açtı. Dünyada hiçbir ülkede tüm öğretmenlerin aşılandığı gibi bir konu şu an söz konusu değil."

MEB, yüz yüze eğitime giren öğretmenler öncelikli olmak üzere listelerin Sağlık Bakanlığı’na iletildiğini ve bu listelerin randevu sistemine işlenmeye başlandığını duyurdu.

KARTAL BELEDİYESİ KREŞLERİNDE KARNE HEYECANI
PENDİK'TE KARNE HEYECANI: ALPER GEZERAVCI ÖĞRENCİLERLE BULUŞTU
TUZLA'NIN GENÇ YILDIZLARI MEZUN OLDU
PENDİK BELEDİYESİ'NDEN MUHARREM AYI'NA ÖZEL AŞURE İKRAMI
TUZLA DENİZ FESTİVALİ 3 BAŞLIYOR
YKS ÖĞRENCİLERİNE MORAL VE MOTİVASYON KAMPI
20 BİN KİŞİYE DEV KAZANLARDA PİŞEN AŞURE İKRAM EDİLDİ
''ORTA SEVİYE AKREDİTASYON BELGESİ'' ALMAYA HAK KAZANDILAR
KARTAL’DA YAS-I MUHARREM ANMASI GERÇEKLEŞTİ
İZMİR'DE ŞAFAK OPERASYONU:İKİ BELEDİYE BAŞKANI GÖZALTINA ALINDI