PENDİK BELEDİYESİ DEPREMİN ARDINDAN SAHADA

Pendik Belediyesi, İstanbul’da yaşanan depremin ardından sahada yoğun bir şekilde çalışmalarını sürdürüyor. Belediye ekipleri, vatandaşların ihtiyaçları için hızla harekete geçti.

İlçede belirlenen toplanma alanlarına gelen vatandaşlara, soğuk hava koşullarında destek olmak amacıyla sıcak çorba ikramında bulunuluyor. Özellikle gece saatlerinde soğuk havanın etkisini artırmasıyla birlikte, yapılan ikramlar vatandaşlar tarafından memnuniyetle karşılanıyor.


Başkan Ahmet Cin AKOM'da

Belediye Başkanı Ahmet Cin deprem sonrası gelişmeleri Güllübağlar'da bulunan Afet Koordinasyon Merkezi'nde (AKOM)  takip ediyor. Tüm vatandaşlara geçmiş olsun dileklerini sunan Başkan Ahmet Cin "Başta PEAK olmak üzere  tüm ekiplerimizle koordinasyon halinde çalışmalarımızı sürdürüyoruz"dedi

''HUZUREVİ AKTİF YAŞAM PROJESİ'' BAŞLADI
2026 YKS SORU KİTAPÇIKLARI VE CEVAP ANAHTARLARI ERİŞİME AÇILDI
KARTAL BELEDİYESİ'NDEN GENÇ SANATÇILARA KARMA RESİM VE HEYKEL SERGİSİ
KARTAL CEMEVİ’NDE BİRLİK SOFRASI
MÜZİK AKADEMİSİ ÖĞRENCİLERİNDEN MUHTEŞEM SENFONİ KONSERİ
ADALAR VE SİLİFKE BELEDİYE BAŞKANLARI DAHİL 43 KİŞİ TUTUKLANDI
KARTAL'DA BABALAR GÜNÜ'NE ÖZEL BABA ÇOCUK ŞENLİĞİ
SOSYAL MEDYADA BAŞÖRTÜLÜLERE YÖNELİK ÇİRKİN PAYLAŞIMA TUTUKLAMA TALEBİ
KARTAL BELEDİYESİ YKS'YE GİREN ÖĞRENCİLERİ VE AİLELERİNİ UNUTMADI
10. KADIKÖY EDEBİYAT GÜNLERİ 100 BİNDEN FAZLA ZİYARETÇİYİ AĞIRLADI