PENDİK BELEDİYESİ'NDEN ÖRNEK PROJE;HER OKULA MEYVE AĞACI BAHÇESİ

Pendik Belediyesi, uygun olan okullara meyve ağacı köşesi kuruyor. İlk olarak Çamlık İlkokulu’nda kurulan köşe sayesinde öğrenciler erik, elma ve şeftali gibi meyve ağaçlarını yakından görerek tanıma fırsatı buluyor.

Öğrencilere doğa ve ağaç sevgisini aşılamak amacıyla başlatılan uygulama ilk olarak Çamlık İlkokulu’nda başladı. Belediye ekipleri okulun bahçesine meyve ağacı köşesi kurdu.

Kiraz, erik ve şeftali gibi meyve ağaçların dikildiği köşede bilgilendirici tabelalar asıldı. Bu sayede öğrenciler, meyve ağaçlarını yakından görerek tanıma fırsatı buldu. Meyve Ağacı Köşesi uygulamasının yakın zamanda uygun görülen okullara kurulması planlanıyor.

PENDİKSPOR'DA TRANSFER SEZONU ONURALP ÇAKIROĞLI İLE AÇILDI İMZALAR ATILDI
TAMAR TANRIYAR HAKKINDA GÖZALTI KARARI
KENTSEL DÖNÜŞÜMDE KAPASİTE AŞIMI ALARMI!
BAŞKAN İSMET YILDIRIM, ÖĞRENCİLERİ KARNE GÜNÜNDE YALNIZ BIRAKMADI
ERKEK OLDUKLARI İÇİN OTELE ALINMAYAN AVUKATLAR HUKUK MÜCADELESİNİ KAZANDI
BAKIRKÖY'DE GİZEMLİ BALIK ÖLÜMLERİ: AFAD VE İSKİ HAREKETE GEÇTİ
KARTAL BELEDİYESİ KREŞLERİNDE KARNE HEYECANI
PENDİK'TE KARNE HEYECANI: ALPER GEZERAVCI ÖĞRENCİLERLE BULUŞTU
TUZLA'NIN GENÇ YILDIZLARI MEZUN OLDU
PENDİK BELEDİYESİ'NDEN MUHARREM AYI'NA ÖZEL AŞURE İKRAMI