PENDİK OKUL SPORLARI FUTBOL TURNUVASI’NDA BÜYÜK HEYECANI

Pendik Belediyesinin ev sahipliğinde düzenlenen “Pendik Okul Sporları Futbol Turnuvası” sona erdi.

Pendik Belediyesi 100. Yıl Parkı Futbol Sahası’nda gerçekleşen turnuva, genç futbolcuların kıyasıya mücadelesine sahne oldu. 2 farklı kategoride 69 okul takımı ve 1.242 sporcu öğrencinin katıldığı turnuvada dereceye giren öğrencilere madalyaları verildi.

Pendik Belediyesi 100. Yıl Parkı Futbol Sahası, PendikOkul Sporları Futbol Turnuvası’na ev sahipliği yaptı. Oldukça heyecanlı geçen ve 2 farklı kategoride düzenlenen turnuvaya 69 okul takımı ve 1.242 sporcu öğrenci katıldı.

Pendik Belediyesi ev sahipliğinde, Pendik Kaymakamlığı, Pendik İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, Pendik İlçe Gençlik ve Spor Müdürlüğü iş birliğiyle gerçekleştirilen etkinlikte ilçe genelindeki okullar büyük bir rekabet içerisinde mücadele etti. Öğrenciler, futbol branşındaki yeteneklerini sergileyerek sporseverlere heyecan dolu anlar yaşattı. İki hafta süren turnuva dereceye giren öğrencilerin madalyalarını almasıyla sona erdi.

İZMİR'DE ŞAFAK OPERASYONU:İKİ BELEDİYE BAŞKANI GÖZALTINA ALINDI
KOCAELİ'DEKİ FABRİKA YANGININDA FLAŞ GELİŞME:BELEDİYE BAŞKAN YARDIMCISI VE 7 PERSONEL GÖZALTINDA!
VENEZUELA'DA 7.2 VE 7.5 BÜYÜKLÜĞÜNDE DEPREM FELAKETİ
“PENDİK OKUL SPORLARI ÖDÜL TÖRENİ” GERÇEKLEŞTİRİLDİ
PENDİK MİLLET BAHÇESİ OYUN PARKI KAPASİTESİ ARTTIRILDI
YEŞİLAY PENDİK ŞUBE BAŞKANI MEHMET AYDOĞMUŞ:''SAĞLIKLI NESİLLER YETİŞTİRMEK İÇİN ÇALIŞMAYA DEVAM EDECEĞİZ''
CHP'DEN İSTİFA EDEN CEMİL TUGAY:''ÖZGÜR ÖZEL İLE YENİ PARTİDE BULUŞACAĞIZ''
ÜMRANİYE’DE YENİ BİR NEFES: ANADOLU MİLLET BAHÇESİ
İBB BAŞKANVEKİLİ NURİ ASLAN’DAN PENDİK’E ÇIKARTMA: DEV PROJELER YERİNDE İNCELENDİ!
''HUZUREVİ AKTİF YAŞAM PROJESİ'' BAŞLADI