PENDİKSPOR'DA KIRMIZI KART FELAKETİ

Trendyol 1. Lig’in 24. haftasında şampiyonluk mücadelesini yakından ilgilendiren kritik randevuda Amedspor, deplasmanda Pendikspor’u 2-0 mağlup ederek liderlik koltuğuna oturdu.

İstanbul temsilcisi için işlerin yolunda gitmediği gecede, Diyarbakır ekibi ikinci yarıdaki etkili oyunuyla üç puanı hanesine yazdırdı.


​Kırmızı Kart ve İtirazlar Maça Damga Vurdu
​Karşılaşmanın ilk yarısı karşılıklı ataklarla geçilirken, 42. dakikada yaşanan pozisyon maçın kırılma noktası oldu. Pendiksporlu Hakan Yeşil, rakibi Sinan Kurt’a yaptığı müdahale sonrası ikinci sarı karttan kırmızı kartla oyun dışı kaldı. Karara sert tepki gösteren teknik direktör Uğur Uçar da hakem tarafından tribüne gönderilince, ev sahibi ekip hem sahada hem de kulübede eksik kaldı.


​Goller İkinci Yarıda Geldi
​Maçın ikinci devresine hızlı başlayan Amedspor, sayısal üstünlüğünü kısa sürede skorboarda yansıttı:
​49. Dakika: Diagne’nin pasıyla buluşan Traore, düzgün bir vuruşla takımını öne geçirdi: 0-1.
​60. Dakika: Dimitrov’un adrese teslim ortasında iyi yükselen golcü isim Diagne, kafa vuruşuyla maçın sonucunu tayin etti: 0-2.


Pendikspor’da Düşüş Sürüyor
​Bu sonuçla birlikte Amedspor puan tablosunun zirvesine yerleşirken, Pendikspor’daki kötü gidişat devam etti.

İZMİR'DE ŞAFAK OPERASYONU:İKİ BELEDİYE BAŞKANI GÖZALTINA ALINDI
KOCAELİ'DEKİ FABRİKA YANGININDA FLAŞ GELİŞME:BELEDİYE BAŞKAN YARDIMCISI VE 7 PERSONEL GÖZALTINDA!
VENEZUELA'DA 7.2 VE 7.5 BÜYÜKLÜĞÜNDE DEPREM FELAKETİ
“PENDİK OKUL SPORLARI ÖDÜL TÖRENİ” GERÇEKLEŞTİRİLDİ
PENDİK MİLLET BAHÇESİ OYUN PARKI KAPASİTESİ ARTTIRILDI
YEŞİLAY PENDİK ŞUBE BAŞKANI MEHMET AYDOĞMUŞ:''SAĞLIKLI NESİLLER YETİŞTİRMEK İÇİN ÇALIŞMAYA DEVAM EDECEĞİZ''
CHP'DEN İSTİFA EDEN CEMİL TUGAY:''ÖZGÜR ÖZEL İLE YENİ PARTİDE BULUŞACAĞIZ''
ÜMRANİYE’DE YENİ BİR NEFES: ANADOLU MİLLET BAHÇESİ
İBB BAŞKANVEKİLİ NURİ ASLAN’DAN PENDİK’E ÇIKARTMA: DEV PROJELER YERİNDE İNCELENDİ!
''HUZUREVİ AKTİF YAŞAM PROJESİ'' BAŞLADI