SANCAKTEPE BELEDİYE BAŞKANI ALPER YEĞİN MAZBATASINI ALDI

CHP’nin Sancaktepe Belediye Başkan Adayı Alper Yeğin, yüzde 50.6 oy alarak kazandığı seçimin ardından mazbatasını aldı. Mazbatasıyla çekildiği fotoğrafı paylaşan Yeğin, “Allah beni mahcup etmesin” dedi.

 

Yerel seçimi, AKP’li rakibinin önünde tamamlayarak zaferi göğüsleyen Sancaktepe Belediye Başkanı Alper Yeğin mazbatasını alarak görevine başladı.

OYLARIN YARISINI ALDI

2019 yerel seçimlerinde AKP’nin kazandığı Sancaktepe Belediyesi, 31 Mart’ta yapılan seçimlerde el değiştirdi. CHP’nin adayı Alper Yeğin, yüzde 50,6 oy alarak ilçenin yeni belediye başkanı oldu. Yeğin’in AKP’li rakibi Şeyma Döğücü ise yüzde 41.5’te kaldı.

“ALLAH BENİ MAHÇUP ETMESİN”

Yeğin, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Allah beni mahçup etmesin” ifadesini kullandı.

KARTAL BELEDİYESİ KREŞLERİNDE KARNE HEYECANI
PENDİK'TE KARNE HEYECANI: ALPER GEZERAVCI ÖĞRENCİLERLE BULUŞTU
TUZLA'NIN GENÇ YILDIZLARI MEZUN OLDU
PENDİK BELEDİYESİ'NDEN MUHARREM AYI'NA ÖZEL AŞURE İKRAMI
TUZLA DENİZ FESTİVALİ 3 BAŞLIYOR
YKS ÖĞRENCİLERİNE MORAL VE MOTİVASYON KAMPI
20 BİN KİŞİYE DEV KAZANLARDA PİŞEN AŞURE İKRAM EDİLDİ
''ORTA SEVİYE AKREDİTASYON BELGESİ'' ALMAYA HAK KAZANDILAR
KARTAL’DA YAS-I MUHARREM ANMASI GERÇEKLEŞTİ
İZMİR'DE ŞAFAK OPERASYONU:İKİ BELEDİYE BAŞKANI GÖZALTINA ALINDI