TÜRKİYE'DE KORANAVİRÜS NEDENİYLE CAN KAYBI 356'YA YÜKSELDİ

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca son 24 saatte Koranavirüs nedeniyle hayatını kaybedenlerin sayısının 356'ya yükseldiğini belirtti.Koca yaptığı açıklama sonrasında ölümlerin %82'sinin 60 yaş üstü olmasının dikkat çekici olduğunu belirtti.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı duyuru ise şöyle;

''Test sayımız düne göre 4.000’in üstünde artış gösterdi. Test sayısına oranla pozitif vaka sayımız ise azaldı. İyileşen 82 yeni hastamız var. Son 24 saat içinde kaybettiğimiz hastaların %82’sinin 60 yaşını aşmış kişiler olması yine dikkat çekici''dedi.

Sağlık Bakanı Koca: Test sayısına oranla pozitif vaka sayımız ise azaldı

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Twitter hesabından yaptığı açıklamada, “Test sayımız düne göre 4.000’in üstünde artış gösterdi. Test sayısına oranla pozitif vaka sayımız ise azaldı. İyileşen 82 yeni hastamız var. Son 24 saat içinde kaybettiğimiz hastaların %82’sinin 60 yaşını aşmış kişiler olması yine dikkat çekici” ifadelerine yer verdi.

KARTAL BELEDİYESİ KREŞLERİNDE KARNE HEYECANI
PENDİK'TE KARNE HEYECANI: ALPER GEZERAVCI ÖĞRENCİLERLE BULUŞTU
TUZLA'NIN GENÇ YILDIZLARI MEZUN OLDU
PENDİK BELEDİYESİ'NDEN MUHARREM AYI'NA ÖZEL AŞURE İKRAMI
TUZLA DENİZ FESTİVALİ 3 BAŞLIYOR
YKS ÖĞRENCİLERİNE MORAL VE MOTİVASYON KAMPI
20 BİN KİŞİYE DEV KAZANLARDA PİŞEN AŞURE İKRAM EDİLDİ
''ORTA SEVİYE AKREDİTASYON BELGESİ'' ALMAYA HAK KAZANDILAR
KARTAL’DA YAS-I MUHARREM ANMASI GERÇEKLEŞTİ
İZMİR'DE ŞAFAK OPERASYONU:İKİ BELEDİYE BAŞKANI GÖZALTINA ALINDI