WUHAN'DA BİR MİLYON KİŞİNİN YAŞADIĞI BÖLGE KARANTİNAYA ALINDI

Koranavirüs salgının ilk çıktığı bölge alan Wuhan'da 4 kişide covid-19 tespit edilmesi sonrası 1 milyon kişinin yaşadığı bölge karantinaya alındı.

BBC’de yer alan habere göre, Vuhan’ın Jiangxia bölgesinde dört vakanın tespit edilmesiyle bir milyon bölge sakininin evlerinden çıkmamaları istendi.

12 milyon nüfuslu Vuhan’da yapılan düzenli Covid testleri sonucunda Jianxia’da iki asemptomaitk vaka tespit edildi. Temas takip yöntemiyle iki vakanın da tespit edilmesiyle tüm bölge karantinaya alındı. 

Çin’de Covid-19’a karşı katı bir ‘sıfır Covid’ stratejisi uygulanıyor. Vaka tespit edilen bölgeler hızla karantinaya alınırken, düzenli olarak test uygulanıyor. 

Çin’in Vuhan şehri, 2020 yılında bilim insanlarının Covid-19’u ilk kez tespit ettiği şehir olarak dünyada tanınmıştı. Vuhan, Covid-19 salgınının ilk günlerinde sert karantina önlemleriyle virüsün yayılımını kontrol altına almıştı. 

KARTAL BELEDİYESİ KREŞLERİNDE KARNE HEYECANI
PENDİK'TE KARNE HEYECANI: ALPER GEZERAVCI ÖĞRENCİLERLE BULUŞTU
TUZLA'NIN GENÇ YILDIZLARI MEZUN OLDU
PENDİK BELEDİYESİ'NDEN MUHARREM AYI'NA ÖZEL AŞURE İKRAMI
TUZLA DENİZ FESTİVALİ 3 BAŞLIYOR
YKS ÖĞRENCİLERİNE MORAL VE MOTİVASYON KAMPI
20 BİN KİŞİYE DEV KAZANLARDA PİŞEN AŞURE İKRAM EDİLDİ
''ORTA SEVİYE AKREDİTASYON BELGESİ'' ALMAYA HAK KAZANDILAR
KARTAL’DA YAS-I MUHARREM ANMASI GERÇEKLEŞTİ
İZMİR'DE ŞAFAK OPERASYONU:İKİ BELEDİYE BAŞKANI GÖZALTINA ALINDI