• BIST 10125.46
  • Altın 2997.875
  • Dolar 34.8702
  • Euro 36.7728
  • İstanbul 7 °C
  • Ankara 3 °C

İETT KİME HİZMET EDİYOR?

İETT KİME HİZMET EDİYOR?
İstanbul Büyükşehir Belediyesi bünyesinde yer alan İETT otobüsleri vatandaşların şikayetlerine neden olmaya devam ediyor.

31 Mart sonrasında vatandaşların tüm şikayetlerine kulak tıkayan İETT' Genel Müdürlüğü, bünyesi altında çalıştırdığı şoförleri denetlemediği için vatandaşların şikayetleri de had safhaya ulaşmış durumda...

Pendik'te tüm şikayetlere rağmen özellikle 131 C ile ilgili herhangi bir çözüm bulunabilmiş değil.Bunun yanı sıra Pendik'ten Kurtköy'e giden vatandaşlardan da 2-3 kat fazla kart ücreti kesiliyor.

Aynı güzergah üzerinde fazladan ek ücret alınması vatandaşların sert tepkilerine neden oldu.İETT Genel Müdürlüğüne yapılan tüm şikayetlere rağmen Anadolu Yakası'nda İETT şoförlerinin keyfi uygulamaları süratle devam ediyor. 

31 Mart seçimlerinden sonra ulaşımda yaşanan sorunları gidereceğini belirten İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu yaşanan mağduriyetler nedeniyle vatandaştan tepki görüyor.

İETT HATLARINDA YAŞADIĞIMIZ MAĞDURİYETLERE GÖZ YUMULUYOR

İETT ile ilgili yaşadıkları sorunları gazetemize aktaran vatandaşlar şöyle konuştular" Özellikle Anadolu Yakası'nda yasayanlar olarak İETT hatlarında çok büyük mağduriyetler yaşıyoruz. Örneğin 131C çok sık kullanılan bir hat olmasına rağmen, resmi güzergahta şoförlerin kendi inisiyatifleriyle değişiklik yapması, durak atlaması, sefer atlaması yüzünden perişan oluyoruz. Onların bir durak atlaması demek bizim en az 1 saat beklememiz demek. 153 Beyaz Masa' ya bıraktığımız taleplerin haddi hesabi yok. Ilgilendiklerini düşünmüyoruz artık.''dediler.

buss-004.jpg

PENDİK'TEKİ BAZI HATLARDA ÇİFT BİLET UYGULAMASI YAPILIYOR
Bir başka yurttaş ise Pendik'ten Kurtköy'ye giderken 2-3 kat daha fazla bilet ücreti alındığına dikkat çekerek mağdur edildiklerini, şikayetlere rağmen ilgili muhatap bulamadıklarından yakınarak şöyle dedi;

''Biz hakkaniyetli hizmet alamamaktan şikayetçiyken, bazı hatlarda 2 bilet, 3 bilet uygulaması bize illallah getirtiyor. E-9, E-10, E-11 ayni yakaya hizmet vermesine rağmen 2 bilet alıyor. E-3 hattı 3 biletle hizmet veriyor. Hem hakkaniyetli düzgün hizmet alamıyoruz, hem de absürt rakamlar ödüyoruz.Ekrem İmamoğlu secim öncesi ulaşımda yüzümüzün güleceğini vaad etmişti. Aksine bize zulmediliyor. Koltuk sevdaları yüzünden diye düşünüyoruz. Çözsünler artık bu İETT çekişmelerini, hayatımız yeterince zor zaten."Diyerek şikayetlerini dile getirdiler.

Haber/ Perihan KORKUT

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2016 Özgür İstanbul | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.